torsdag 9 oktober 2008

trötttrötttrött

Var länge sen jag var så här trött. sprungit runt som värsta yrhönan hela dan, som avslutades med en elevkonsert. Titanic, James Bond, Mercy, Bizet o andra hits fyllde lokalen o det var så varmt, varmt, varmt.. Men dom va bra kidsen, o mycket koncentrerade :)

Imorgon ska jag råda bot på den sociala abstinensen genom en tripp till min stad.


Det här arbetande året som snart gått har verkligen varit annorlunda jämfört med studentlivet. Jag tror att jag kanske lärt mig mycket om att jobba, samtidigt som det finns otroligt mycket mer att lära sig. både skönt o oskönt att inte veta vad som händer till hösten, men det dyker säkert ned nåt oväntat o spännande att sysselsätta sig med. vore nice om jag fick göra något som liknar det jag gör nu ändå. den vähna flöjtfröken måste ju jobba för ryktet liksom.

dagens visdom: en kudde från Springfield är bättre än en från IKEA

2 kommentarer:

Stifflert sa...

Kuddar från springfield är de bästa kuddarna!

Ann-Sofie sa...

för att vara oinsirerad skriver du på bra och inspirerade mig på samma gång, så nu ska jag sätta mig och skriva igen.