onsdag 22 oktober 2008

sova mitt på dan?

ska snart gå o lägga mig.. men eftersom jag är mer av en nattmänniska har jag hittat ett sätt att överleva jobb o tidiga mornar, o ändå få mina nätter.

Sov middag! bara ett tips :) kommer hem, käkar, sover en timma eller två, under den tiden man annars bara skulle slösat på på dåsigt soffhäng framför dålig tv. Sen är man pigga mörten o har en halv dag kvar innan det är dags att krypa i säng igen.
jo, igår var det lite svårt att verkligen somna då när jag väl skulle, men det är säkert nåt man kan vänja sig vid. måste va ett vinnande koncept.. en stund iaf.

Dagens käk var av lyxig sort. först hittade jag närodlataffären som jag letat efter (ett stort växthus där man plockar vad man vill o lägger pengar vid disken) Väl hemma fräste jag ihop den närodlade grönsaksblandningen m lite mögelost, grekisk yoghurt o cornbitar, mm.
o så finkaffe från nya presentkvarnen :)

Sen efter sovstund o intensivt arbete (orkester imorrn) var det kvällsfika: pepparkakor, mögelost, dadlar, apelsinjuice o ett ägg. underlig men god kombination I tell you.

En annan sak: lita inte på datasupport, du kan förmodligen fixa det lika bra själv. det är min erfarenhet.. o försök för tusan inte uppgradera tele2modem om du har mac!

gonatt! låt inte sovdjuren bita dig.

Inga kommentarer: