måndag 1 december 2008

Dvitamin

Jag lever. var så trött att jag ramlade ihop i en hög i sovhytten på båten efter jobbet. 3timmar senare är dygnsrytmen pajad, men jag är tillfället pigg o hög på D-vitamin. Burken sjöng en sång för mig på apoteket, om dagar då solen lyser o energin bubblar som mousserande vår. eh, haha.

Var på kultiration i lördags, -glad, svängig, fin svensk reggae med gött folk. Ska hänga mer på ställen där man smälter in i favvojeans, vildhår o sjalen. kanske kan få jobb där?

såg en lång o ganska tråkig fransk film, men musiken i slutet var fin, visst kan man uppskatta musik även om man inte har en aning om vad orden betyder? Jo, klart man kan, Sigur ros, Amadou & Mariam, Pink Martini.. får väl kolla så det int finns några dolda moraliskt tvivelaktiga budskap gömda i de vackra tonerna om jag lyckas hitta musiken ;)
PKPKPPK..

Inga kommentarer: