onsdag 5 november 2008

snö, berg o arbetsliv

Blir visst lite sporadiska inlägg i denna blog, men så får de vara. Har varit en vecka o hälsat på de goa människorna i norra delarna av landet. Vore praktiskt med ett mindre avlångt land ibland, men härligt att ha folk att besöka o snö att titta på, reggiebusschafförer att åka med o lektion att avsluta trots redan satt betyg.

arbetsmarknaden för en vikarierande flöjtpedagog rörs runt denna månad o jag skriver cv o ringer trötta rektorer. -Go arbetslivet..

Igår såg jag ett repotage om Nepal o bestämde igen att någon gång ska jag klättra i berg där.
Nu ska jag bränna back-up-skivor o spela en stund.

5 kommentarer:

Stifflert sa...

Säg till när du drar. Jag följer med! Jag vill säga hej till en jak.

emelie sa...

klart du ska me! =) snacka med jak o klättra i berg, de blir skoj.

Anonym sa...

Hörde nåt om att Nepal har 15min-tidsskillnad gentemot Indien. Kan vara nån sorts statemen.

Den här helgen ser ut att bli förra helgens antites ;)

emelie sa...

haha, måste vara ett statement.

Antites? en lugn helg mån tro? ;)

Anonym sa...

Ja, väldigt lugn, men vår helög var också rätt lugn, fast på ett aktivt sätt, med alla kulturella aktiviteter.