tisdag 23 september 2008

en början

så hände det sig att jag trots allt satt en kväll på en ö och utan bättre vetande skapade en blogg. Det händer ganska ofta att jag formulerar tankar som om jag skulle skriva ned dem, men oftast blir det bara i huvudet.. och eftersom jag är en ganska, hur ska man säga? fövirrad låter så negativt.. tankspridd? disträ? kreativ?.. jag är en människa med ganska många idéer och tankar, och allt jag skriver ned i huvudet stannar inte kvar. vore förbannat trångt då kan jag tro..

Jag vill inte på det här sättet slänga mig i ansiktet på er. Det gör jag istället via min resedagbok, men då bara när jag är utanför vardagen, o resande. Har inte bestämt mig än, men kan hända att jag inte ens berättar för någon om detta ställe. får bli något man hittar på vägen o stannar till hos en stund om man har lust. välkommen är man. både att läsa o delta.

ciao

Inga kommentarer: